Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.

Kort om arbeidsgiver
Vi har tre kommunale fastlegehjemler i tillegg til en Lis-1 stilling. Vi er godkjent utdanningsvirksomhet for ALIS og kan legge til rette for et utdanningsløp der arbeidsgiver gir mulighet for å få gjennomført obligatoriske læringsmål. Legekontoret har ansvar for legevakt på dagtid for egen kommune og andre offentlige legeoppgaver fordeles mellom ansatte leger og omfatter intermediæravdeling, sykehjem, helsestasjon og interkommunal legevakt. I tillegg til legekontoret, blir man en del av kollegiet på Røros og Os, som man har vaktsamarbeid med, felles kurs og internundervisninger.
De tre kommunene har interkommunalt legevaktsamarbeid på kveld, helg og natt der legevakten er lokalisert på Røros sykehus. Det er ca. 14-delt vaktbelastning og vaktdistriktet består av ca. 10.000 innbyggere. På legevakt beholder legen alle refusjoner og tillegg selv, samt får beredskaps- og timelønn i henhold til SFS 2305. Legevakten har disponibel topp utstyrt legevaktbil. Akuttbilen er bemannet med paramedic mandag til fredag frem til klokken 22.
 Vi er en fleksibel arbeidsplass hvor vi ønsker å legge til rette for at våre ansatte skal trives. Kommunen har gode arbeids- og avtalevilkår for fastleger med ordinær arbeidstid som kan kombineres med et familieliv. Det er ønskelig med ordinær tilstedeværelse.
 
Arbeidsoppgaver:
  • Ordinært fastlegearbeid på pasientliste
  • Kommunal bistilling i ca. 20%.
  • Holtålen har interkommunalt samarbeid med Røros for drifting av intermediæravdeling og KAD ved Røros sykehus. Visittgang fordeles mellom fastlegene i 3 kommuner.
  • Legevakt på dagtid og interkommunal legevakt

Kvalifikasjoner:
  • Norsk autorisasjon som lege og fullført LIS-1.
  • Ønskelig med spesialist i allmennmedisin, men dette er ikke et krav
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
  • Førerkort klasse B.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner med respekt for pasienter og medarbeidere på en etisk og god relasjonell måte.
  • Personlige egenskaper med vekt på selvstendighet, pålitelighet, struktur og positivitet.
  • Fleksibel, endringsvillig og engasjert i faget.
  • Ønskelig med erfaring fra allmennpraksis i Norge.
  • Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet og gode samarbeidsvaner.
     
Politiattest vil bli avkrevd ved tilsetting.
Holtålen kommune ønsker ansatte som:
  • Er løsningsorienter, fleksibel, endringsvillig og engasjert i faget
  • Har et positivt menneskesyn og evne til å se muligheter fremfor begrensinger

Vi tilbyr:
  • en spennende, samfunnsnyttig og variert jobb i en bransje som stadig blir viktigere for alle
  • Flotte kollegaer med god kompetanse og fokus på fag- og tjenesteutvikling
  • Godkjent utdanningsvirksomhet for ALIS og tilrettelegging for ALIS-løp.
  • Veldrevet laboratorium/prøvetaking med de viktigste hurtigdiagnostiske instrumenter.
  • Mulighet for hjemmekontor ved administrasjonsarbeid når driften tillater det
  • gunstig pensjonsordning i KLP;
    I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.
  • lønn i henhold til gjeldene avtaleverk

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 
Ansettelse skjer på de vilkår som gremgår av gjeldene lover og avtaler. Herunder 6 måneders prøvetid for nytilsatte.
Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer
 
Søkerliste:
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

For å søke bruk denne linken:
https://holtalen.easycruit.com/ 
eller på epost: epost@holtalen.kommune.no
Automatisk varsling av relevante stillinger eller personlig bistand i jakten på din neste jobb.
Stillingskategori
Allmennlege
Arbeidsgiver
Holtålen kommune
Helse
Kontaktpersoner
Navn: Tove Hegseth
Tittel: Enhetsleder helse
Telefon: 90111083
E-post: tove.hegseth@holtalen.kommune.no
Navn: Marianne Holden
Tittel: Avdelingsleder legekontoret
Telefon: 97652485
E-post: marianne.holden@holtalen.kommune.no
Navn: Inga Lambine
Tittel: Fastlege Holtålen
E-post: inga.skeie.lambine@holtalen.kommune.no
Ønsker ikke henvendelser fra rekrutterings-/bemanningsbyråer
Arbeidssted
Holtålen legekontor
Helsetunet 9
7380 ÅLEN
Søk på stillingen